Som Formació online

Soft Skills: Habilitats de comunicació

Inici

23

Maig

2024

Final

27

Juny

2024

Hores

25

225€
Inscripció

Objectius del curs

Els professionals tècnicament qualificats, s'enfronten al desafiament d'estar preparats per afrontar entorns de treball que canvien contínuament.
L'aparició de noves línies de desenvolupament professional, les professions emergents i la velocitat a què es mouen els mercats amb motiu de la globalització i la diversitat laboral, han desencadenat que les empreses sol·licitin característiques o habilitats en els professionals cada vegada més essencials. Aquestes habilitats són transversals a qualsevol carrera professional.


En aquest curs es treballarà les habilitats de la comunicació.


• Aprofundir sobre els aspectes que beneficien o limiten una comunicació efectiva.
• Reflexionar sobre els components personals i socials de la comunicació.
• Identificar quins són les emocions o creences que poden influir a la nostra comunicació.
• Aprofundir sobre els diferents components: empatia, assertivitat, escolta, art de preguntar, Feedback.
• Aprofundir sobre la importància de la comunicació verbal, sigui tant oral com escrita i la no verbal.
• Conèixer la programació neurolingüística i com influeix en la comunicació.
• Indagar sobre els principis del màrqueting emocional perquè la nostra comunicació sigui més persuasiva.
• Conèixer què entenem per conflicte i quin paper juga la comunicació en ell.
• Conèixer la vinculació que hi ha entre ser un bon líder i la comunicació.


Dirigit a

Qualsevol persona que vulgui formar-se en habilitats SOFT SKILLS.


Contingut

UD1. Què és la comunicació?

1.1. Definició i elements de la comunicació.

1.2. Teories de la comunicació.

1.3. El paper de la comunicació avui en dia.

1.4. Tipus de comunicació.

 

UD2. Components personals i socials de la comunicació.

2.1. Components personals de la comunicació.

2.2. Components socials de la comunicació.

UD3. Comunicació eficient i persuasiva. Lideratge i comunicació.

3.1. Programació neurolingüística.

3.2. Màrqueting emocional.

3.3. El lideratge i la comunicació

 

UD4. La comunicació en la gestió de conflictes

4.1. Definició de conflicte.

4.2. El paper de la comunicació en la gestió del conflicte.

4.3. Aspectes que afavoreixen i entorpeixen el conflicte.

4.4. Disfuncions dels equips que generen conflictes.

4.5. Model per a la gestió de conflictes.

4.6. Model de Thomas Kilmann: cinc formes de resoldre un conflicte

 


Perfil dels ponents

Com a suport a la formació, aquest curs disposa d'un servei de tutoria activa. El tutor és expert en la matèria del curs i estarà online per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi. També farà un seguiment exhaustiu del curs i proposarà - si és necessari - altres tasques addicionals per complementar la formació.


Inici

23

Maig

2024

Final

27

Juny

2024

Hores

25

225 €
Inscriu-te a aquest curs
|

Els nostres alumnes van opinar del curs

El contenido del curso me ha parecido muy interesante , creo que me ayudara mucho en mi carrera profesional y en mi día a día. F. Camps

2019-07-12


Tens algun dubte?

+376 80 92 92

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar


Categories
Contacte

Direcció de contacte

Telèfon: +376 80 92 92

Email: pepita@ccis.ad